Klubbpresident Susanne Harling

söndag 24 september 2023

Susanne Harling har varit president i Ludvika Rotaryklubb sedan 2022. Susanne föddes 1967 i Stockholm och levde sina första 25 år i Åkersberga, 3 mil norr om Stockholm.

Hon är är beteendevetare till professionen och har alltid arbetat för att individer och grupper ska må bra. Är intresserad av att förebygga konflikter, skapa bra arbetsmiljö och  utveckling av organisationer.

Susanne kom i kontakt med Rotary 2010 då hon även blev klubbmästare i Värnamo Rotary. " Jag är stolt över att få ingå i gemensamheten här i Ludvika och ser fram emot att tillsammans bl a göra Rotary mer känt för Ludvikabon. "Service above self "är ett sådant fint budskap som jag vill att fler ska få ta del av på olika sätt, säger Susanne".

Susanne Harling